lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Det lilla äventyret :)

Av LillamammaBitchen - 14 oktober 2012 19:13

Nu i helgen var vi iväg och kidnappade gammelsyrran på en KRYSSNING till Finland. Hon visste inget. Hon fick veta när vi stod i terminalen och skulle gå på båten. 

 

Syrran har inte en susning om vad som ska hända om 5 minuter   . Kan ju erkänna att hennes tre småsystrar ÄLSKADE att ha denna makten över henne   . Många pikar blev det. Tror hon blev nöjd med sin kidnappning. Första kvällen var perfekt. Vi skrattade så vi nästan grät många ggr. Vi såg en show som var en tribute till ABBA. De som spelade måste ha tyckt att vi var lite knäppa. Vi dansade och sjöng med, dansade och tjoade och tjimmade. Men vi hade roligt   . Vid halv fyra fick jag lov dra med  näst äldsta syrran tillbka till hytten från dansgolvet. Klockan 8 vaknade våran kusin pigg som en lärka och pratglad   .

På fredagen var i Helsinfors och gick omkring och kollade i affärer. Jag köpte med mig Carneval kex hem. De är så GODA.

Sen på kvällen var det dags att åka hemåt. Vi var väl lite trötta allihopa. Så därför slog väl cidern snabbare än planerat. Men det blev inte så sent den kvällen, kom väl i säng vid halv ett. Men eftersom jag skulle köra hem från Arboga kände jag att sömnen var viktig. 

Men det var skönt att komma hem till sin familj och sin egna säng. 


  /// Lillamammabitchen 

 
 
Ida

Ida

17 oktober 2012 16:41

Låter som en rolig helg! :)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards