lillamammabitchen

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av LillamammaBitchen - 26 oktober 2012 09:36

Idag är det först helgdagen för mig   . UNDERBART! Vi fick lite sovmorgon av vår diktator till son här hemma idag. eller vi och vi, JAG! I vanliga fall brukar denna lille killen vakna runt halv sex. Idag kom han över och la sig under mitt täcke vid 8 (!!!!) sen ville han kolla på tv till nio. Sen var det dags att gå ur sängen. Vad nöjd jag är med straten på denna morgonen. Just nu är han uppe och försöker väcka sin far   . Undra vem som skickade upp honom dit, det kan ju inte varit jag   . 

Snart är det dags för frukost och sedan ska vi (eller bara jag, får se om grabbarna vill följa med) åka till knalleland. Ska köpa ett paket till en stor tjej som har 11 årskalas imorgon. Undra vad man ska köpa till henne? Tror ni inte det räcker med att N ger henne puss?   


Ringde till P igår och kollade hur det hade gått med hennes öron. Man märker att hon börjar bli stor, det var inte så intressant att prata med mamma. Det var något bra på Tv.   .


Nu ska jag plocka fram lite frukost till mig och diktatorn, får se om diktatorns pappa oxå vill äta   . 


   /// LillamammaBitchen


 

(hoppas att jag hinner vara lat    ) 

Ovido - Quiz & Flashcards