lillamammabitchen

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av LillamammaBitchen - 28 oktober 2012 10:48

Idag har jag varit 29 i exakt 4 månader. Tjoohoo! Grattis till mig   . 

Igår var vi på kalas (inte för mig). Men barnens kusin B fyllde 11 nu i veckan igår var det dags för kalas. Jag och N tog det väldigt soft på morgonen. Vi gjorde inte så många knop innan klockan var typ 12. Då var det dags för mat och sen var jag tvungen att börja göra mig vacker. 

Ludde fick följa med på kalas oxå. Han var så nöjd. Men jag kollade med syrran först om det var okej att vi tog med lille Ludde. Och det var det. N blev så nöjd när Ludde fick följa med. 

Vi plockade upp P och barnens mormor på vägen till kalaset. Jag trodde att vi var sent ute men lyckades ändå komma tio minuter för tidigt, och då körde jag hyfsat lagligt till kalaset. Jag vet inte riktigt vad jag skriva om. Känner att min blogg har blivit tråkig eftersom jag inte har några åsikter just nu. Jag bara går och väntar. Men jag vet inte på vad   . 


 

Kusin B   

Ovido - Quiz & Flashcards