lillamammabitchen

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av LillamammaBitchen - 17 oktober 2012 17:26

Segt idag. Vääääääldigt segt. Kom hem imorse vid tjugo över 6. Gick ut med hunden så att han kunde göra sina behov. Men Ludde var inte den enda som var vaken. Det var även N. Han stod uppe vid våra rum och ryckte och drog i grinden och viskade "maaaaaaammaaaaa". Han ville väl inte väcka sin pappa. När han väl hade kommit ner till mig så började han leka med sitt garage som jag köpte till honom i Finland. Givetvis ville han att jag skulle ligga på golvet och leka med honom. Men hade jag lagt mig på golvet med honom så hade jag somnat. Men eftersom sambo inte var vaken så vågade jag inte. Väckte P och fixade ordning henne till skolan. Ingen sambo vaken... Gav barnen och hunden frukost. Skickade iväg P till skolskjutsen. Tänkte att min kära sambo skulle vakna någon gång iaf. Men inte då. Dammsög Ps rum, tänkte att dammsugaren kanske skulle väcka min sambo. Men oj vad fel. Han sov vidare och han sov nog gott. När jag var klar med Ps rum så satte jag mig i soffan med N och kollade på pingvinerna från Madagaskar. Jag somnade till några gånger. Till slut fick N nig av sin trötta och tråkiga mamma. Han tog saken i egna händer och gick upp väckte sin pappa. Till slut fick jag lov att lägga mig. Men tro inte att jag har sovit gott. Jag är helt slut. Kommer nog att bli intressant att jobba inatt. Kanske ska man köpa något som ger mig elektriska stötar om jag blundar för länge :D.

Ovido - Quiz & Flashcards