lillamammabitchen

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av LillamammaBitchen - 8 oktober 2012 13:53

Då var det dags för en ny vecka igen. Jag jobbar bara en dag denna veckan. Känns som en lagom lång arbetsvecka   . Idag har jag varit i Ulricehamn och fixat mina naglar så jag är lite snygg när vi ska fira äldsta syrrans 40 årsdag i denna veckan. Fatta att hon redan är 40!!! Snart är jag säkert oxå där. Men jag har en trettioårskris att gå genom först   . 

 

Visst blev mina naglar snygga? Kolla på naglarna inte fingrarna. För ina fingrar ser ut som S-K-I-T. Man kan säga att mina fingrar är som ormar. De älskar att ömsa skinn   . 


Kan även passa på att uppdetara er om att min favvopromenadväg finns just nu inte längre. Vi har tydligen översvämning här i lilla Svenljunga. Så min underbara promenadväg ligger under vatten. Jag och N skulle gå den igår. Eller vi skulle se hur långt vi kunde gå på den innan vi var tvungna att vända. På vägen sprang en joggare förbi oss. Vi tänkte inte mer på det. Sen när vi kom till vattnet så märkte vi att här går det inte att gå mer. eftersom vi hade vagn och bröte med oss. Jag hade inga gummistövlar heller för den delen. Efter en stund kommer joggaren mot oss . Han säger att det är ingen idé att vi fortsätter gå mot det hållet. Han hade vänt när det började bli lite för djupt. Typ till magen djupt. Jag tackade för informationen. Men jag kunde inte hjälpa att börja fundra hur det hade funkat att gå lite för djupt med vagnen... hmmmm kanske skulle testa det idag   . 

 

N var jättenöjd när han fick stå vid vatten kanten och kasta sten i vattnet   . 

Ludde fick vara med på ett hörn han oxå. Han till och med tvättade fötterna den duktiga hunden. Fast jag tror att han egentligen ville gå hem igen. han tyckte inte det var lika spännande som N att titta på vattnet och se hur stenarna sjönk ner när man släppte ner dem i vattnet. 

Hemma så fick jag lite nyenergi och satte upp mina "nya" ljushållare. Jag blev riktigt nöjd över att ha gjort det. Jag mätte och höll på så att de skulle hamna lika högt och allt annat sådant. Annars blir inte sambo nöjd   . Men jag blev nöjd med resultet: 

 

Hoppas ni ser dem. Bilden är ju lite kornig. 


Nu ska jag nog gotta mig med en liten promenad. Eller jag väntar tills N vaknar... 


  /// LillamammaBitchen

Ovido - Quiz & Flashcards