lillamammabitchen

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av LillamammaBitchen - 5 oktober 2012 14:28

Tänk att det idag är exakt 4 veckor sedan som P fyllde 7 år. Nu undrar ni säkert varför jag håller koll på sådant. Men det är inte jag som håller koll, för det är P. Hon tog ju hål i sina öron på sin 7 års dag. Dessa läkningsörhängen skulle sitta i i 4 veckor. Idag har det gått 4 veckor exakt! Så vi bytte ut till vanliga örhängen idag. Gissa om tjejen blev stolt :D

Av LillamammaBitchen - 5 oktober 2012 10:55

Till er som kanske har missat detta så vill jag bara säga att det är FREDAG idag :). Vilket betyder att min älskade helg är här. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir nog något iaf. Kanske åker vi till min mamma och släpper lös barnen och hunden en stund. Vad jag ska göra under den tiden vet jag inte. Kanske slappa lite? Idag är jag sugen på att åka till Annelundsparken med barnen så att de kan leka av sig. Får se vilket humör P är på när hon kommer hem från skolan. :)
Vad ska ni göra nu i helgen?

Ovido - Quiz & Flashcards