lillamammabitchen

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av LillamammaBitchen - 9 oktober 2012 09:53

Jag hade en underbar dröm inatt. Jag drömmde att vi flyttade in i DRÖMHUSET. Det kändes så verkligt att när N kom inn och bad mig flytta på mig så han kunde mysa med mig så trodde jag faktiskt att vi bodde i huset. Fatta chocken jag fick när jag vaknade till liv och verkligheten kom ikapp mig   . 

Drömhuset har varit till salu ett tag och vi har varit i kontakt med ägaren om vi kan få hyra det tills vi har sparat till en del av kontantinsatsen. Men vi får se hur det går. Visst skulle jag bli glad om vi flytta dit men om hon hellre vill få det sålt så förstår jag det oxå. Det finns lite att göra i huset men jag tror vi klarar det utan problem. Om vi inte får det huset så kommer det säkert dyka upp ett annat hus. Eller det hoppas jag på iaf   . 

Drömma måste man få göra   .


 


  /// LillamammaBitchen

Ovido - Quiz & Flashcards