lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 23 mars 2014

2017-03-23

Av LillamammaBitchen - 23 mars 2014 12:36

Sköna söndag   . Barnen leker hos kompisar och jag har tagit en 4 km promenad med hunden. Vi båda är ganska slut efter det men vad sjutton!!! Det var ju så gott väder   . Jag ska snart iväg och hämta barnen och tillaga en gourment lunch här hemma. Idag blir det köttbullar och makaroner... eller har vi makaroner?   

Tänkte arr jag skulle slippa åka till ica idag. Ibland känns det som om mer eller mindre bor där. Men om jag ändå ska dit så kan jag ju lika gärna köpa tacosgrejer. Det har nämligen barnen tjatat om i två dagar nu. 

Igår gjorde vi vår premiär tur till Hofsnästillsammans med min störda vän och hennes familj. Riktigt mysigt var det, kallt men mysigt. Mina barn vägrade ju att klä sig varmt, så de fick lov att frysa en stund men snart så sprang de sig varma. Just nu har jag inga speciella tankar och funderingar om saker och ting. Men tro mig de finns där inne i huvudet, bara att de har inte hunnit formas till ord än. 

Nu måste ungarna hämtas men ha en trevlig söndag   


 


  /// lillamammabitchen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Skapa flashcards