lillamammabitchen

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av LillamammaBitchen - 14 mars 2014 20:05

Nu är den efterlängtade fredagen här. Love it :). Är hyfsat trött efter dagen men det betyder att jag kommer somna gott i natt. Sambo ska iväg och jobba i natt så jag får sova ensam gissa om jag kommer breda ut mig som ett lågtryck i sängen :D. Men det år jag värd :). Jag och N har gjort chokladbollar idag och nu njuter av dem samtidigt som vi kollar på hokus pokus Alfons Åberg. Den filmen är tydligen bra. Till helgen kommer det inte hända så mycket. Vi kommer ta det lugnt och på söndag ska jag till kära Iris och få massage :). Min rygg skriker efter det.
Det går inte så bra med mitt spontanbesök hos någon. Har inte kommit på vem jag ska besöka än. Men det löser sig någon dag. Såg på instagram att en av mina störda vänner har bakat bullar.... Hmmmm.... Kanske ska man trampa ner till henne någon dag? :).
Nu får jag nog allt kolla på filmen med lillkillen :).

Kisses /// Lillamammabitchen

Ovido - Quiz & Flashcards