lillamammabitchen

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av LillamammaBitchen - 5 mars 2014 16:35

Bästa på länge   : Jag överlevde tandläkarbesöket   . Ännu bättre är att jag INTE hade några hål i tänderna. Men det hindrade ju inte tandläkaren att från att fixa och dona med borr och annat. Tydligen hade en tandläkare innan henne gjort ett fuskjobb på två lagningar enligt henne som jag hade igå. Så hon tog fram alla roliga verktyg i hennes lilla låda och gick lös i min mun, underbart... NOT! Så trots att jag var megaglad över att få veta att jag inte hade några hål i tänderna så blev jag lite sur över att hon tog fram alla dessa verktyg ändå! Jag har haft lite tandläkarskräck nästan hela mitt vuxna liv, som mindre var jag jätteförtjust i tandläkaren och ÄLSKADE gå dit. Men jag tror det berodde att man fick en leksak eller klistermärke när man var klar. Och så hade man nästan alltid samma tandläkare nästan jämt och så var det roliga teckningar och klistermärken i taket. Nu är det inte så. Man presenterar sig och jag förklarar att jag har lite obehagskänslor över att komma dit. Men ändå så gräver de flesta tandläkarna sig långt ner i magen på mig. Endast en tandläkare har tagit det på allvar och tog allting långsamt och försiktigt, men han har nog slutat nu. Har inte träffat honom iaf. 

Husomhelst så efter gårdagens tandläkarbesök så hade jag så ont i käften och i de två tänderna den människan hade varit och lekt med sina verktyg att jag inte kunde åka och jobba. Jag var hög på ipren igår och väntade in i det sista med att ringa till jobbet... Klockan 21:00 gick jag och la mig. 


Inatt ska jag iaf jobba och det kommer bli ganska skönt att komma hemifrån lite. Har ju varit hemma sen i fredags och nu ska man dit och träffa alla galna människor man jobbar med   . Nu börjar sambo må bättre men är inte riktigt fit for fight än, och lillemannen i hushållet har åkt på en redig snuva. Bara vi tjejer som är friska och krya. Eller det är nog mest P som är frisk och kry. Jag känner mig ganska tömd just nu på energi. Jag gör det jag måste men inte mer. Det var ju dessa energitjuvarna jag råkade ut för förra veckan. Men jag laddar upp långsamt för att komma till mitt vanliga jag   


 



Ovido - Quiz & Flashcards