lillamammabitchen

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av LillamammaBitchen - 15 mars 2014 10:17

Hej hallo alla läsare :). Jag märker att ni bli fler ju oftare jag uppdaterar :). Det är ju trevligt men jag tror att de flesta som läser är mina kollegor är, vänner och familj. Tror det kanske finns någon som är okänd för mig och det är ju kul :).
Idag hade jag tänkt att kura med mig N ut. Men det blåser något så fruktansvärt mycket ute. Känns som om man kommer få ett tak i huvudet eller någon sådant. Bättre att stanna inne och göra det vårfint inne. Funderar på om man ska kolla genom lite garderober och ta bort alla för små kläder. Vet ju att vi har en del jackor och skor som är för små för barnen eller så använder vi vuxna inte dem längre :). Sen ska det bakas bullar och lagas mat. Har tyvärr brist på maträtter i mitt huvud just nu. N vill ha tacos så det får det bli idag.
Nu får jag nog hoppa in i duschen och påbörja denna dagen :).

Ha en trevlig lördag alla godingar :).
Kisses /// Lillamammabitchen

Ovido - Quiz & Flashcards