lillamammabitchen

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av LillamammaBitchen - 17 mars 2014 07:45

Inatt har jag haft den värsta natten på länge. Allt tack vare N. han har nämligen börjat med att det är läskigt att sova i sin egen säng. Men han gick och la sig i sin egen säng igår kväll men halv ett så stod han jämte mig när jag sov, likt ett spöke så skrämde han livet ur mig nästan. Sen letade efter hans trashies, för han kunde tydligen inte sova utan dem igår. Sen skulle täcke och kudde hämtas då han bestämde att han skulle sova jämte mig. Jag är inte den typen som gillar när folk andas i mitt ansikte, gillar faktiskt inte när NÅGON eller NÅGOT gör det. Vaknade flera ggr av att N låg med ansiktet så han andades rakt på mitt ansikte. PANIIIIIK!!! Klockan fem väckte han mig igen. Då var det dags att gå upp tyckte han. Det tyckte inte jag! Så jag lurade honom så han somnade om i en och en halv timme till. Klockan sex började Ps mobil larma. Hon hade tydligen gått upp vid den tiden igår! Och likt sin mamma glömt att stänga av larmet. Det kommer bli en LÅÅÅÅÅÅNG dag idag   . Jag ska ha en som går bredvid idag. Den stackarn får nog ha en del tålamod idag. Jag är inte så pigg om man säger så. 

Men det är dags för:

 

* Trots väldigt lite sammanhängande sömn så känner jag mig än så länge hoppfull om livet. 

* Philippa är hemma. Vilket alltid är underbart. Men på fredag ska vi till pysselskafferiet   

* På söndag kommer jag träffa min grupp som jag tillhör inom PartyLite. Man blir så full av energi när man träffar dem, och hjärnan går på högvarv efteråt med massa bra idéer. 

*Det är en fyra dagars arbetsvecka. Det är värt något. (fast jag har ju alltid fyra dagars arbetsvecka   )

* Jag är tacksam för att jag har hittat orken att blogga igen. Nu känns det roligt igen. 


Det var min måndagslista. Hur ser din måndagslista ut? Berätta gärna i kommentarsfältet eller på min bloggs fb sida HÄR


 


  /// LillamammaBitchen

Ovido - Quiz & Flashcards