lillamammabitchen

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av LillamammaBitchen - 10 januari 2012 07:57

P, 6 år, går precis som alla andra 6-åringar på förskoleklass. Vi är inte direkt morgonpigga någon av oss, utom N men han går ju och lägger sig mellan 19 och 20:00 varje dag så han får ju sin sömn. Men jag tycker inte om att gå upp tidigt för att förbereda P till förskoleklassen. Jag är astrött och vill bara lägga mig. Men när hon har klivit på bussen till skolan så brukar N vakna och då är det bara att vara vaken oavsett man vill eller ej. Jag önskar verkligen att skolan kunde börja senare, vet ju själv hur slut man var när man började skolan klockan 8 på morgonen. Nu straffas igen tack vare skolväsendet att gå upp tidigt på vardagarna. Me don´t like that! Nu skulle jag vilja krypa ner under täcket igen och sova tills P kommer hem 11:15 men det går ICKE! Terroristen är vaken och ligger och leker i sin säng. Det kommer bli en dryg dag idag...


  /// LillamammaBitchen

Ovido - Quiz & Flashcards