lillamammabitchen

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av LillamammaBitchen - 6 januari 2012 10:22

Japps, då har det varit 2012 i 6 hela dagar idag då. Jag kan säga att det är svårt för mig att förstå att iår fyller P 7 år och N fyller 2. Jag, ja jag,, jag fyller 25  . Skämtåsido... jag blir 29. Jag tänkte häromdagen att innan jag fyller 30 så ska ja minsann... men sen kom inte längre för då slog det mig att jag fyller 30 om ett och etthalvt år. Oj! Vart tog alla åren vägen? Helt plötsligt kände jag mig gammal. Men jag är inte så gammal, det vet jag men ändå. Min hjärna är så snäll och låter mig tro att jag är typ 25 hela tiden, tills jag börjar räkna på vissa saker och verkligheten kommer ikapp mig. Kommer ni ihåg när man var 18 och någon sa att de var 30, då tänkte man OJ SHIT! Vad gammal människan är.  Men sanrt är jag där själv *hahaha*.


Idag ska jag och N åka och leka av oss i Leos lekland i Borås. Oj, vad roligt vi ska ha, eller vi får se, N har kommit i en fas (trots) som är lite smått gnällig, han gnäller väldigt lätt, inte när han slår sig men när när han känner för det. Alltid lika roligt. Som nu har jag lyssnat på hans ljuva stämma när jag la honom. Ungen höll på att somna i soffan så jag tog med honom till hans säng, men där så började han grina. Så jag lyssnat på hans grinade en bra stind nu, men nu låter det som om han har gett upp och somnat.  


Hoppas alla har haft en fin början på detta året, P och kusinerna firade in det nya året i sina onepiece.

 

Jag tror tjejerna kommer skämmas för denna bilden om några år, men vad gör det,,, idag är den störtskön!


  /// LillamammaBitchen

Ovido - Quiz & Flashcards