lillamammabitchen

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av LillamammaBitchen - 8 januari 2012 17:03

Idag skulle jag och N koncentrera oss på städning, men det gick så där bra med det. Vi har mest lallat runt i lägenheten och inte gjort så mycket. Bara det som har fallit oss in. Jag har byggt med klossar och han har rivit ner det jag har byggt  . Underbart, det är precis så det ska vara. Sen var vi ute en sväng och kikade i förrådet och hittade Ps gamla plastiga trehjuling som N blev förälskad i. Så vi körde några varv med den på gården men det blir lite kallt om fingrarna att springa runt med en trehjuling. 

Men vi staädade Ps rum iaf. Dammsög och skurade sen försvann all energi på något konstigt vis. Nu strax innan vi skulle åkt för att hämta P hos sin pappa så har N somnat i soffan och det går inte att väcka honom! Tur nog så kunde Ps pappa lämna av P istället. Så vi får hoppas att lille N vaknar snart så vi kan åka till ica och inhandla tacogrejer  


 

Rediga N hjälper mamma att städa  


 

Så nöjd på en plastig trehjuling  


 /// LillamammaBitchen  

Av LillamammaBitchen - 8 januari 2012 09:25

Idag har jag sovit som en stock, det har lille N oxå gjort. Idag kommer äntligen den stora tjejen hem. Som hon har varit saknad. Vi har varit och köpt en större säng till henne i veckan så det kommer bli spännande och se vad hon tycker om den när hon kommer hem.

Fast jag berättade för henne igår att vi hade köpt en ny säng till henne. Igår "lånade" vi henne från hennes pappa så att hon fick följa till mormor för att äta lite middag. Mor min bjuder nämligen alltid på middag när det trettondagen så det var ju lite lyxigt. 


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på jag och N men det lutar mot städning. Om inte något mer intressant dyker upp. TYp en fika eller någon bra film. Varken jag eller Noel känner oss riktigt hundra, är nog en förkylning som är på g... fasen, det är inte roligt.


Ha en riktigt trevlig dag alla därute :)


  /// LillamammaBitchen 

Ovido - Quiz & Flashcards