lillamammabitchen

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av LillamammaBitchen - 15 januari 2012 13:05

Japp, här håller jag på att städa bort julen medan lillemannen och sambon sover, P håller på och spelar med min telefon, så gissa vem som får ladda batteriet i den senare idag  . Fast egentligen är jag inte så sugen på att städa undan julen, är sjukligt irriterad och trött idag. Känner för att bara krypa upp i soffan och kolla på en snyftare med en bägare Ben och Jerry´s glass och en filt över mig. 

Det sjuka är att jag vet inte varför jag är på så pissigt humör idag. Det finns inget som har kunnat trigga igång mitt dåliga humör idag, barnen har skött sig bra och sambo har inte varit vaken så han har inte heller kunnat retat upp mig. Men det är väl något i luften som gör mig pisst off idag. Kanske beror på att jag är trött, och att det ska lagas spagetti och köttfärssås till mat idag. Jag är så less på den rätten. Men barnen älskar den och sambo kan få med sig en matlåda till jobbet. Smidigt och alla utom jag blir nöjda.


Det känns bra konstigt att inte kunna logga in på fb idag. Jag har haft lite abstinens men jag har klarat mig bra ändå. Men ändå undrar man vad som händer där inne. Hur sjukt är det? Men jag har iaf strukit tre par gardiner och fått upp dem i fönstret idag, det är ju bra jobbat eller hur?

Nu är det bara alla tomtar som ska väck... och jag tyckte inte att vi plockade fram så många men just nu känns det som om det vore en miljon tomtar. Nästa jul rymmer jag hemmet och flyttar in i en grotta utan tomtar, kan bli den nya Grinchen  


  /// LillamammaBitchen   

Ovido - Quiz & Flashcards