lillamammabitchen

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av LillamammaBitchen - 14 januari 2012 22:38

Nyss gjorde jag något som jag inte trodde jag skulle göra, men jag tänkte många gånger och till slut gjorde jag det. Jag inaktiverade mitt facebook. Utav den anledningen att jag känner att jag sitter och glor där på tok för mycket. Till ingen som helst nytta egentligen, jag har inte mer kontakt med folk den vägen ändå. Men nu kom jag på att jag måste aktivera den ändå snart kanske efter helgen... jag var i kontakt med tjej angående ett större köksbord med sex stolar, känner att vårat köksbord blir lite litet när det kommer besök. När det bara är vi fyra i familjen hemma fungerar den utmärkt, men när man får besök så blir det för litet med en gång. Vi har nämligen bara fyra stolar. Men men det får lösa sig sen. 


Men helt ärligt. Har ni mer kontakt med era RIKTIGA vänner bara för att ni har fb? Jag känner att jag inte har det. Det är en evighet sen jag träffade någon av dem. Men det är klart alla har fullt upp med familj, barn och jobb. Men har man verkligen så mycket att göra att man inte hinner ringa eller skicka iväg ett sms? Måste man ha all kontakt via facebook? Jag lessnade helt enkelt, får se om det är någon som kommer märka att jag är borta. 


Och all denna prestationsångest man får. Alla dessa SUPERHURTIGA människor som tränar och tränar äter rätt, städar och skrubbar varje dag. Men hinner man verkligen göra allt det där, om man bara hänger framför datorn hela tiden. Nej, nu ska jag försöka leva lite fbfritt ett tag... undra hur detta kommer gå  


  /// LillamammaBitchen  

Ovido - Quiz & Flashcards