lillamammabitchen

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av LillamammaBitchen - 16 januari 2012 13:30

Ojojoj, idag har jag fullt upp samtidigt som jag nyser konstant. 

Jag och N har haft bästa  vännen Mela och hennes son och hund på besök idag, lite fika och lek för barnen blev det. Så roligt att se henne fast vi inte träffas ofta eller talas vid ofta via telefonen, så är det så lätt att prata med henne. Nu ska dra på mig lite jeans och fixa passfotot idag. Eftersom jag inte är  svensk medborgare så måste jag åka till gbg för att fixa pass och då behöver jag ha med mig ett passfoto. Anledningen till att jag behöver ett pass är för att jag ska tillsammans med min syrra åka till Tallinn. Ni vet "Torsk på Tallinn"  . Hehe skoja bara. Vi ska åka dit för att relaxa och vara lite barn och gubbfria så att vi orkar med resten av året. 

Nu sover mina grabbar och min dotter är hos sin pappa. Så jag får väl sätta fart med dagens alla måsten så att jag hinner vila lite innan jag åker till jobbet ikväll. Jobbar nämligen natt denna veckan så snälla snälla ni, låt mig fåå sova på dagen.


  /// LillamammaBitchen  

Ovido - Quiz & Flashcards