lillamammabitchen

Alla inlägg den 16 april 2012

Av LillamammaBitchen - 16 april 2012 20:52

Nu börjar allvarligt på att krypa ner under täcket och somna så gott. Har en tidig morgon imorgon. Börjar jobba 05:45. Så det gäller att somna i tid. Men som vanligt så har jag en del måsten innan jag krypa ner under täcket. Jag måste ta köket och fixa matlådor. Kanske skulle man duscha innan man går och lägger sig så att kollegorna inte behöver gå och hålla för näsan hela dagen imorgon, nääää... riktigt så illa luktar jag nog inte  


Ikväll har det varit high life på barnen, de har turats om att vara den sura ikväll,,, de har nog kört lite good cop, bad cop mot mig. Så hjärnan och öronen är helt slut nu  



Näää... nu ropar disken mitt underbara namn, dags att ta tag i den. 


  /// LillamammaBitchen  


    

Av LillamammaBitchen - 16 april 2012 08:06


Förra veckan blev det ingen Måndagslista. Det var för att jag helt glömde bort den  . Men hjärnan fungerade inte riktigt som den skulle under hela förra veckan. Det kan ha berott på att jag jobbade natt. Man blir lite knasig då  , eller jag blir väldigt knasig under den veckan. 

Men nu kommer veckans lista  


* Philippa kom hem igår  

* Jag jobbar förmiddag denna veckan så förhoppningsvis så kommer hjärnan vara någonlunda återställd och fungera så gott som vanligt  

* Att jag fick igång städningen i helgen som var. Det blev inte så jättemycket gjort eftersom jag hade "experthjälp" av lille N. Men städat blev det  

* Pga Ludde så kommer jag ut flera ggr om dagen och det har gett mig mer ork och tålamod.

* Sist men inte minst är jag HYPERTACKSAM för att min blogg har nu på FB 35 gillare. Gilla du oxå HÄR   



  /// LillamammaBitchen        

Ovido - Quiz & Flashcards