lillamammabitchen

Alla inlägg den 14 april 2012

Av LillamammaBitchen - 14 april 2012 16:49

Idag har det verkligen varit ett konstigt väder, imorse snöade det yttepyttelite, sen var det sol efter solen kom regnet (lagom till att vi skulle ta våran promenad till ica). Medan vi var ute så slutade det regna. När vi kom ut från ica sken solen  . Stackars N som var så påpaltad. Jag hade frusit när vi gick hemifrån började ju oxå bli varm. Som tur var fanns det vattenpölar som N kunde "svalka" svalka sig i  



Jag måste oxå erkänna att även jag hoppade i några  . Man är ju inte äldre än vad man gör sig. 

Nu ska jag ta tag i städningen av den dammiga toaletten. Varför blir det så dammigt på toaletten??? Det är ju inte smutsigt men fan vad dammigt det är! Tur att jag har min underbara son som hjälp med dammsugningen  


  /// LillamammaBitchen   
    

Ovido - Quiz & Flashcards