lillamammabitchen

Alla inlägg den 4 april 2012

Av LillamammaBitchen - 4 april 2012 10:28

Nu börjar det bli förmiddag. Denna morgonen gick ganska smärtfritt förbi. Men det kan bero på att sambo gick upp med barnen så jag kunde dra mig 5 minuter till  . Och det blev faktiskt 7 minuter. 

Men eftersom jag hade hans hjälp så kunde jag koncentrera mig på att packa ner Ps saker och få iväg henne medan sambo tog hand om N.

Medan de åt frukost så gick jag ut och lät Ludde göra sina morgonbehov. Var så skönt när det bara var jag och han ute och inte en/två barn samtidigt som man ska hålla koll på.


N har en liten egen rutin på morgonen, det är att när skolbussen kommer och hämtar P så ska han titta tills den har åkt. Och när den åker vinkar han och säger hejdå. Jag tycker det är lite sött. Men han är besatt av bilar och likande.

   


Nu ska denna lilla lata människan sätt fart på dagen och hoppa in i duschen  


  /// LillamammaBitchen  

Ovido - Quiz & Flashcards