lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Helgen.

Av LillamammaBitchen - 12 mars 2012 21:58

Dena helgen har varit jättebra! Helt fantastiskt underbar. I fredags träffade jag en ny familj här i Svenljunga och de var här och fika och barnen lekte. Och allt kändes så bra. På lördagen återkom de för att kolla på Melodifestivalen. Vi åt gott och drack gott men framförallt hade väldigt gott sällskap. Glömde helt av tiden med denna underbara familjen. Helt plötsligt var klockan tolv på natten, det märktes eftersom P blev väldigt trött. N hade gått och lagt för längesedan. 

Söndagen var lite seg, men morgonen började bra, jag var hyfsat pigg och tog med barnen till att bada lite i badhuset. En kollega till mig sa nämligen att det nästan var folktomt där på söndagar, men jag blev LURAD! så mycket folk har jag nog inte sett i vårat badhus någonsin! Shit Pommes Frites säger jag bara. 

Eftermiddagen blev aningen segare... soffläge blev det... 

Idag har jag ju varit ledig så jag har passat på att simma med en tjej (fasen vad jobbigt det var att bara simma) och så har det varit en annan tjej här och fikat med sin söta lilla chinhuahua. Sen hade jag tänkt att jag och N skulle åkt till mormor och lekt lite ute, men klockan sprang iväg och jag märkte att vi inte skulle hinna. P skulle nämligen komma och sova hemma inatt så att hennes pappa kunde jobba halvdag imorgon, det är nämligen studiedag i denna kommunen imorgon.

Nu på kvällen har jag och barnen lekt och målat lite. P jag spelade ett spel medan vi åt kvällsmat. Nu ska jag börja slappna av och ha lite egen tid  . Sambo är i Målsryd och leker med sina kompisar i ett garage. Synd att jag glömde köpa Ben och Jerry glass på ica innan... 


   


  /// LillamammaBitchen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards