lillamammabitchen

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av LillamammaBitchen - 25 mars 2012 21:48

Även om solen har lyst idag så blev det att vi var mest inne. Hushållssysslorna har legat långt ner på listan denna helgen. Så idag tyckte jag att vi skulle göra en del av dem  . Redigt av mig va? Men som vanligt blev jag lite överambitiös och sprayade ugnen full med rengöringsmedel. Vilketjag totalt glömde bort, typ samma sekund som jag hade gjort det. Upptäckte det nu på kvällen och nu är jag inte så sugen på att ta det. Så det blir morgondagens uppgift (läste på burken att det kan MAX ska vara där i 24 timmar, så tar jag det när jag har vaknat så borde det inte vara några problem). 

Trots att det har varit meningen att jag skulle ta tag i hushållsarbetet så har jag inte gjort så överdrivet mycket... jag blev väl lite bekväm, men jag har handlat en massa rengöringsmedel så det kommer bli rent här någon gång.


Men på eftermiddagen så tvingade jag med mig barnen ut (antagligen för att komma undan från hushållssysslorna). Fast sen har jag kommit på att jag har en J*VLIGT bra ursäkt för att kunna smita från hushållet med jämna mellanrum. Hunden måste ju ut mellanåt... Gissa vem som gärna går ut med honom då  


Lille N är redig och läser en bok  


N gör sin cykel vårfin. men han passade även på att tvätta lite på huset, trappen, stenplattorna, sina byxor, mina byxor och Ludde  . Allt som kunde tvättas skulle tvättas, min lille skitunge  



  /// LillamammaBitchen          

Ovido - Quiz & Flashcards