lillamammabitchen

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av LillamammaBitchen - 2 mars 2012 22:24

Min underbara sambo har fixat med datorn nu i några dagar så jag har inte haft någon dator, förrän idag  . Jag har haft massor att blogga om men inte haft möjligheten. Men idag när jag ska blogga så är alla ideér som bortblåsta... som vanligt kan man säga 


Men jag har fått lite gjort på min ledighet, jag har bland annat ; sytt lite, ett kuddöverdrag enbart men ändå. Det blev ett kuddöverdrag  . Igår var vi på IKEA och handlade lite saker, ett skrivbord till P och en kontorsstol oxå. Hon ska nämligen en få en dator i sitt rum  , en stationär dator som sambo har fixat åt henne. Jag hade inte så mycket att säga till om den saken så det var bara att se glad ut, men säg INGET till henne, det ska bli överraskning. Undra hur hon kommer reagera?

Sen köpte jag även två expedithyllor som jag ställt utanför våra sovrum på övervåningen, det blev skitsnyggt. Nu ska jag bara hitta alla mina böcker så jag kan ställa dem i hyllorna.

Lille N fick nya tallrikar och bestick oxå. Han var jättenöjd. Ibland är det lilla som räknas.


Idag hade jag sovmorgon så jag missade en fika med en av mina bästa vänner, hon orkade inte vänta på mitt svar så hon stack till stan istället  , men det är bara att boka om  . Så idag har jag inte gjort så mycket nytta mer än att jag startade en grupp på FB som heter "mötesplats Svenljunga". Jag gjorde detta eftersom jag har bott länge nu och känner knappt någon, och eftersom vi troligen inte komma härifrån på MÅNGA år så är det bara att göra det bästa av situationen, så imorgon ska några från gruppen och jag grilla lite korv och ha det gott i vårvädret. Helt underbart.

Just nu känner jag mig nästan jättelycklig  


   

Så tar det lugnt alla stressade människor nu har helgen börjat, jag kommer nog att njuta av min  .


  /// LillamammaBitchen        

Ovido - Quiz & Flashcards