lillamammabitchen

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av LillamammaBitchen - 22 mars 2012 22:48


Nu finns bloggen på Facebook, gå in och gilla bloggen HÄR

 
  


  /// LillamammaBitchen 



Av LillamammaBitchen - 22 mars 2012 21:52

Japp, igår fick jag asont i magen och trodde det var magsjuka. Jag som HATAR magsjuka. Men det visade sig "bara" vara magkatarr. Eller vi TROR det, eftersom jag inte kräkts något. Men detta är inte roligt.Fast jag har ont i magen så måste man ju ta hand om hushållet, barnen och hunden. Sambo är gammal nog att ta hand om sig själv har jag bestämt. Fast han var snäll och diskade efter maten och vek tvätten  .


Jag har även hittat en UNDERBAR webshop som öppnade idag. Bomby Designs heter det. Du kan besöka webshoppen HÄR. Hon som driver shoppen heter Elin och kommer från denna lilla hålan där jag råkar bo. Hon gör en del smycken själv, men ni kan läsa hennes hennes blogg HÄR


Nu ska jag ta min lilla mage och krypa till sängen och sova gott. Eller så gott man nu kan sova när man mellanåt vaknar av att magen krampar och det BAJSONT!!!


  /// LillamammaBitchen 

Ovido - Quiz & Flashcards