lillamammabitchen

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av LillamammaBitchen - 24 mars 2012 22:23

Jag måste bara erkänna att jag älskar solen  . Idag har i varit hos barnens mormor och härjat rujnt och fått äta korv med bröd. Så gott så. Ludde har fått springa lös hela dagen, nästan. Han skötte sig underbart fint tills han hittade lite blöt mossa under något träd och göttade ner sig i det. HUnden luktade inte så gott efter det. Men men, barnen skulle ändå duscha idag så var gör det att duscha en 4 kilos chinhuahua oxå? Tar ju inte många minuter. 

När vi kom hem så var i stort sett alla grannar ute på framsidan och lapade i sig sol. Det hade jag oxå gärna gjort om inte N hade varit så trött att han knappt visste var han var. Så det blev lite soffmys en stund.

Sen tycker jag att jag förtjänar en applåd eftersom jag kom ihåg att ge barnen deras lördagsgodis idag  . Men idag var det behövligt att ta till socker på dem för att hindra dem från att somna i soffan innan klockan slog fem. 

Till kvällsmat blev det tacos. Lille N kom på den fantastiska idéen att han skulle sitta under bordet och bli matat. Jag gjorde det, men jag var tvungen att få i den lille fisen lite mat.

Hät kommer lite bilder från våran dag hos mormor  


Snödroppar  


Solsken  


Gegghunden  


N och P får skjuts av mormor eftersom de är för bekväma att gå från punkt A till punkt B  


Solar  


You don´t mess with this chick  


    

Han är ganska söt min son...  


P försöker lära Ludde att hoppa  


 

Och ungen lyckades   


 N´s COOLA ögon  


Hoppas ni har haft det riktigt gött i solen och njutit i fulla drag. Nu ska denna lilla bitchen krypa ner i sängen, eller jag ska diska första, eller jag tror jag bara plockar undan så diskar jag imorgon. Den kommer ändå inte försvinna nu under natten  


  /// LillamammaBitchen                               

Ovido - Quiz & Flashcards