lillamammabitchen

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av LillamammaBitchen - 17 mars 2012 12:41

Får väl passa på att slänga in ett blogginlägg medan jag väntar på att kakan i ugnen ska bli klar. Här bakas det nämligen silviakaka. Det är så gott  

Idag är lille N och hälsar på sina kusiner i Heberg tillsammans med farmor och farfar. Yngste kusinen fyller ju 2 år idag! Grattis till henne  

Jag skulle haft en scrappingträff här hemma idag men det blev inget med det, folk hade annat att göra. Men det gör inget, det blir mer kaka till mig  

Så denna dagen har än så länge varit hur lugn som helst. Jag har kunnat ta en låååååång varm dusch i lugn och ro, för er som inte har barn kanske tycker "men vaddå, det gör man väl AAALLTTTIIIIDDDD" till er säger bara: NEPP, dessa lååååånga varma duschar kommer alldeles för sällan. Man ska vara glad om man hinner skölja ur shampoot ur håret innan man störd. Ibland ska man vara glad om man bara hann lägga i shampoot   . 

Ni som har barn sitter nu och läser detta och känner hur avundsjukan kommer krypande längsmed benen.


Så idag istället för en scrappingträff så kommer en jobbarkompis och hälsar på. Vi ska sitta och tjata lite och äta silviakaka,,,, mmmmmm så gott.

Ikväll ska jag springa över till grannen och kolla på lite ljus, hon har nämligen ljusparty. Det ska bli skoj. Jag får ta med N dit oxå eftersom sambo jobbar inatt. Så då får jag ha med mig N, vi får hålla tummarna på att han sköter sig och inte river hela stället.

Annars händer det inte så mycket mer idag.


Se vad snygg man blir när man får ta en långdusch  


  /// LillamammaBitchen     

Ovido - Quiz & Flashcards