lillamammabitchen

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av LillamammaBitchen - 8 mars 2012 21:32

Ja, ni kanske inte visste detta men jag är bara BÄST! Bäst på att köra vilse i skogarna. Jag skulle ju till kompisen och kika in hennes nya hus där hon bor tillsammans med sin fästman och hennes son. Två ggr på vägen dit körde jag helt åt sjutton vilse. En resa som skulle ta 26 minuter tog 90 minuter ... jag var inte så glad i bilen. Ska jag tillägga att jag var kissnödig oxå. Men till slut kom vi fram efter att ha ringt och fått lite guiding fram till den rätta vägen. 

Sen visade sig att vi var nästan framme första gången vi vände bilen för att åka hem. Herre jisses vad jag var oglad vid det tillfället. Men fikat var trevligt och barnen hade roligt. Mina somnade snabbt på kvällen sen. Det gjorde iofs jag oxå. Somnade redan halv nio   . 


MEN det absolut bästa var att jag hittade mitt stämpelkort igår när vi kom hem. Det visade sig att jag hade suttit på det ganska mycket. Den låg på förarsätet i bilen... Det är ju oxå ett ställe man kan glömma sitt stämpelkort  


Idag har man jobbatt klart sin arbetsvecka så imorgon börjar helgen och det ska vi fira med en fika på em. Jag har inte gjort annt än fikat de senaste dagarna, men det är ju så gott och det är så sköj att tjöta med folk.


Men nu ska denna bönan krypa ner under täcket och drömma om något...


  /// LillamammaBitchen    

Ovido - Quiz & Flashcards