lillamammabitchen

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av LillamammaBitchen - 25 juli 2011 13:28

 

Jag och P på våran fikapaus i Brahehus  

   

Sambo och N fikar jordgubbar  


Braehusruin. 

             

I lördags var på Barnens ö i Örebro. Barnen hade jättetrevligt, med karusellåkning, tågåkning och klappa djuren  


   

P med kusinerna M och E. M och E tycker P är lite konstig när hon leker med sina barbiesar och att alla hennes leksaksdjur kan prata  


Packade upp skörden från vårat besök i Gränna, en hel massa polkagrisar. Alla är inte med på bilden, en del har vi redan ätit upp. 



Nu ska jag sluta blogga och packa väskorna igen, idag bär det av till träslövsläge. Om vi har tur med vädret så ska vi stanna till i bokskogen och kolla läget  . Undra hur många böcker det hänger från träden där  .


  /// LillamammaBitchen    

Av LillamammaBitchen - 25 juli 2011 13:09

När vi kom hem igår kväll så hade jag fått post  . Eller den kom väl i fredags efter att vi hade styrt iväg lilla fiestan mot Glanshammar  .


 

Ett paket från Bokus... Vad kan det vara i detta paketet?


   

Mina nya bok såklart!!! Nu ska vi se om denna hjälper mig på min väg till att bli en ickerökare. Jag kan ju säga att det inte har gått så bra som jag hade tänkt mig att sluta röka. Tuggummin har hjälpt liiiiiiiiite men inte överdrivet mycket. Men morötterna var ingen hit, kanske för att varje gång jag ska äta en morot så kommer P och vill ha en oxå, hon är nästan ätit upp alla...


 

Info på baksidan... Hittills  har denna boken fått mig att mig att fråga mig själv: "varför vill jag röka nu". Jag har inget bra svar på det, möjligtvis att jag vill ha ett brejk från hushållssysslorna , men jag vet inte varför jag måste röka. Tror inte att brejk från hushållssysslorna räknas som en bra anledning till att  röka...



 /// LillamammaBitchen


Ovido - Quiz & Flashcards