lillamammabitchen

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av LillamammaBitchen - 21 juli 2011 22:19

Meningen är jag ska packa inför våran lilla roadtrip imorgon, men jag hittar hela tiden på annat att göra. Typ färgar håret, den gamla hårfärgen hade liksom blivit lite rosa. Inte så roligt att åka på roadtrip med rosa hår som en annan fjortis, så nu är det fixat. Har även gjort pannkakor. Lagt och duschat av barnen. Men nu har jag packat ner mina och Ns kläder, Sambo får packa sina kläder själv  

Annars har vi väl inte gjort så mycket idag... mest glidit runt och irriterat varandra som vi brukar göra. Sambo och P var ute och cyklade nästan en mil idag, sen cyklade hon med mig till ica, den ungen verkligen ÄLSKAR att cykla nu när hon slipper stödhjulen. Innan har hon inte varit så förtjust i att cykla. Nu skulle hon säkert tagit med sig cyklen till sängen om hon fick .


 


 /// LillamammaBitchen





Ovido - Quiz & Flashcards