lillamammabitchen

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av LillamammaBitchen - 4 juli 2011 12:48

Tror ni att det kanske regnar ikväll? Jag nästan hoppas lite så på det, det är nämligen så att jag råkade säga att jag ska gå på friskis och svettis sista sommargympa idag, mellan 19 och 20. Har ju nämt tidigare att jag vill bli av med min lilla putmage som jag har kvar efter N. Sen en dag stod jag en dag och pratade med grannen, som är med i friskis och svettis. Hon berättade att det skulle vara utegympa idag. Den dagen var jag fullt motiverad till att göra det. Men inte idag, fast jag förberedde mig själv på att om det regnar så kommer jag inte gå på det. Idag går jag hoppas på ett riktigt pissväder till kvällen så att jag kan ligga i min soffa och trycka i mig godis tills jag kräks  


Gå på gymping får mig automatiskt att komma tillbaka mellanstadie och högstadie tiden då man var tvingad till att ha gymnastik. Jag HATADE det, kanske för att jag inte var så bra på det heller och kanske lite för att gympaläraren gjorde klart för mig att gymnastik och idrott inte är något som passar mig. Men jag var tvungen att gå ändå.


Sen är det ett till problem, jag ahr inga som helst träningskläder hemma, kanske kanske med lite tur kan jag få mig Ps leggings och använda dem som cykelbyxor. Kanske inte är någon bra idé.


Nej, om jag kanske skulle ta och städa hallen nu medan N sover, har redan slösat en timme med att läsa...


Kisses /// LillamammaBitchen


Ovido - Quiz & Flashcards