lillamammabitchen

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av LillamammaBitchen - 17 juli 2011 22:10

Det går inte så bra med min sluta röka löfte. Men jag har minsakt som F*N! Idag har jag "enbart" rökt 3 cigg, för de som känner mig vet att det krävs ganska mycket av mig för att bara röka tre cigg på en dag. Men de ciggen har intagits när jag har pratat i telefon och en efter kvällsmaten som jag åt med barnen. Annars försöker jag att tänka på annat under dagarna, försöker underhålla händerna och hjärnan. Men idag har jag varit SÅ jävla orkeslös, har egentligen bara velat vila lite hela dagen. Men jag har tagit mig i kragen om och om igen. Så jag orkade laga mat, orkade åka till ica för att handla potatis, orkade baka bröd, orkade lägga barnen. Sen helt plötsligt när barnen var lagda i sina sängar hände något. Jag hade ORK och i massor. Så vips var hela köket och vardagsrummet städat och dammsuget, Vips så hade jag fixat och trixat lite PhotoShop. Men nu när jag kollar på tvätthögen som vill bli vikt så känner jag orken rinna ur mig.

Så nu bir det nog en dusch och sedan kryper jag till kojs, kanske bjuder jag mig själv på lite popcorn och en film  .


 

Lille N tar en promenad, jag vet att han är dåligt urklippt, men ändå...


 

  Mina Underbaringar   


  /// LillamammaBitchen

Ovido - Quiz & Flashcards