lillamammabitchen

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av LillamammaBitchen - 15 juli 2011 06:26

Jajjemensan gott folk idag är det fredag och detta är dagen då jag ska börja med att minska på min rökning, för att senare sluta. Men först av allt så är det helg, ända tills på tisdag då jag börjar min semester  


Igår när jag var på Ica så hittade jag ett hjälpmedel som kanske, kanske kan hjälpa mig att sluta röka. Onecig hette det, det är en plastcigg med utbytbara filter och dessa filter ska sammanlagt erbjuda mig 500 bloss som är helt fria från nikotin, tjära, tobak och kolmonoxid. Kan vara värt att testa. Kostade iofs 149:- men jag köpte ett paket innan jag åkte till jobbet, dessa ska testas senare idag när jag har fått vila lite från nattens jobb. Sen har jag även inhandlat godis och morötter. Är jag seriös eller vad? Denna gången vill jag verkligen lyckas, får väl se om jag har någon disciplin och lyckas övertala mig själv att hålla mig bort från "giftpinnarna" som många kallar dem  


   



Ta vara på denna dagen kära läsare, den kommer aldrig tillbaka   


 KIsses /// LillamammaBitchen   



Ovido - Quiz & Flashcards