lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Som en bok på posten :)

Av LillamammaBitchen - 25 juli 2011 13:09

När vi kom hem igår kväll så hade jag fått post  . Eller den kom väl i fredags efter att vi hade styrt iväg lilla fiestan mot Glanshammar  .


 

Ett paket från Bokus... Vad kan det vara i detta paketet?


   

Mina nya bok såklart!!! Nu ska vi se om denna hjälper mig på min väg till att bli en ickerökare. Jag kan ju säga att det inte har gått så bra som jag hade tänkt mig att sluta röka. Tuggummin har hjälpt liiiiiiiiite men inte överdrivet mycket. Men morötterna var ingen hit, kanske för att varje gång jag ska äta en morot så kommer P och vill ha en oxå, hon är nästan ätit upp alla...


 

Info på baksidan... Hittills  har denna boken fått mig att mig att fråga mig själv: "varför vill jag röka nu". Jag har inget bra svar på det, möjligtvis att jag vill ha ett brejk från hushållssysslorna , men jag vet inte varför jag måste röka. Tror inte att brejk från hushållssysslorna räknas som en bra anledning till att  röka...



 /// LillamammaBitchen


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards