lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Hmmmm

Av LillamammaBitchen - 14 juli 2011 19:08

Det kommer nog bli svårare än jag trodde att minska med rökningen, hade tänkt börja i smyg idag... men det har gått dåligt. Det är som om hjärnan är inställd på IMORGON! Så inatt när jag jobbar kanske jag behöver göra som på bilden:


 

Men jag ska verkligen försöka denna gången. Jag ska lyckas!!! Men det är lite som att göra slut med sin bäste vän...

Jag kom medan N slog mig huvudet med en liten brödkavel att jag kommer behöa berhärskning som sjutton nu under några veckor. Men jag måste tänka på alla pengar vi kommer spara! Och framförallt hur bra jag kommer må sen,,, eller det vet vi inte om jag kommer göra.


  Kisses /// LillamammaBitchen   

 
 
Cecilia

Cecilia

14 juli 2011 22:48

Hej hej =) Tack hehe...

Jo jag har faktiskt haft en inriktning, och det var psykisk ohälsa. Främst min. Då jag har diagnosen borderline och kroniska depressioner.

Men... jag har valt att inte skriva om enbart det då det inte är roligt att läsa om plus för min del hjälper det inte att älta. Jag vill se det positiva i livet istället, försöka iaf =) Hoppas du återkommer till min blogg!

http://www.ceciliadarling.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards