lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Second place!!!

Av LillamammaBitchen - 6 juli 2011 22:52

Kom hem från jobbet, loggade in på min bloggsida, ser 5 (jag säger det igen 5) nya kommentarer! Inte illa. Varav en är från ZOEY. Där hon skriver att jag har blivit sedd som den näst intressanta bloggen i rampljuset. INTE ILLA!!!    .

Nu kommer ju det svåra att hålla bloggen intressant. Jag kommer inte skriva om mode eller om mitt fjortisliv (eftersom jag tydligen inte har något längre). Jag får fortsätta skriva om mina saker, och hoppas att folk finner dem intressanta  . Det är upp till er gott folk om jag kommer bli den nya bloggstjärnan på blogghimlen. Kanske blir jag den nya Kissie eller Blondinbella? Njaaaaa, det är väl tveksamt skulle jag tro. Jag är ju bara jag. Har inte genomgått någon plastikkirurgi, jag tycker inte om att spy... det blir svårt. Jag får bara vara LillamammaBitchen som är jag. 

Men jag vill tacka Zoey för att hon fann min blogg såpass intressant, hennes blogg var oxå intressant, den inhöll inte en massa modebilder och egobilder som vissa andra har. Jag har väldigt svårt att tycka om sådana bloggar.


Nu ska jag ta med min hybris och illaluktande fötter in till duschen, så man inte förgiftar sambon när vi väl kryper till kojs.  


Tack till alla er som läser och tycker att jag har en intressant blogg. 


 

I´m so Happy!


Kisses /// LillamammaBitchen (hög på lycka och hybris  )



 
 
Katri

Katri

9 juli 2011 22:18

Hehe ja jag får väl försöka klara mig utan phonen.. Inte så lätt vettu! Grattis till andra platsen :)
Kram

http://Stahlfamiljen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards