lillamammabitchen

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av LillamammaBitchen - 29 februari 2012 13:33

Tjohoo, sista Februari idag, nu börjar det kännas som om vi går mot varmare och ljusare tider, visst är det underbart? 

Mellanåt skiner solen och det känns skönt, det som är ännu bättre är att jag har tagit ledigt resten av veckan från jobbet, så nu kanske man ska passa på att vårstäda lite här hemma. Gå genom garderober och även storstäda rummen, men vi får väl se, städa är inte riktigt min grej, jag gör det men jag njuter inte av det. Nu lät det som om vi lever i en lägenhet med smuts och damm överallt men det gör vi INTE, Det är ju lite dammigt men det är nog hos de flesta  

Det har även kliat i mina pysselfingrar en del oxå, men alltid typ fem minuter innan jag ska åka till jobbet. Så vi får väl se hur det blir med det nu när jag är ledig  . Har funderat på om jag ska åka och inhandla lite tyg och sy ett bäddset till Ns säng med Bilar på. Jag och symaskinen är inte riktigt vänner, man kan väl säga så att när jag har sytt klart så ser inte det verkliga resultatet ut som om det gjorde i mitt lilla huvud  .  


Hade tänkt att slänga upp en bild från helgen nu, men eftersom sambo håller på att fixa med datorn så har jag inga bilder på denna datorn. TYVÄRR! 

Ni får helt enkelt hålla er till tåls tills han har byggt om våran vanliga dator  



  /// LillamammaBitchen  

Ovido - Quiz & Flashcards