lillamammabitchen

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av LillamammaBitchen - 21 februari 2012 23:22

Japp, det är fettisdagen idag och detta kom jag på typ runt lunch. Så innan jag åkte till jobbet så stannade jag till på ica och inhandlade fyra semlor till mig och min lilla speciella familj. 

Jag är ingen semelfantast, det kommer och går det där med semlor jag kände att den jag nyss åt ( den första och tydligen den sista iår) bara växte i munnen i takt med att jag försökte svälja den, åt mer än hälften men sen tog det bara stopp. Skulle jag ha tagit ett bett till så hade jag legat med huvudet ner i toaletten. 

Semlor ÄR gott, men jag tror jag har förätit lite på dem under tidigare år.


Idag har det hänt så mycket, man har vaknat och gjort det man brukar men det är så är det är. Nu blir det att krypa ner i sängen och lyssna på någon film eller serie sen sover man gott tills det är dags att gå upp igen  


 

Ser ni hur min franska manikyr knappt finns kvar på naglarna? 



  /// LillamammaBitchen 

Ovido - Quiz & Flashcards