lillamammabitchen

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av LillamammaBitchen - 13 februari 2012 12:18

Åh vad jag är nervös... men det kommer nog gå bra. Nu kanske ni undrar vad jag är nervös över, jo jag ska ju åka till Tallinn med syrran på fredag. Men jag är så nervös över att vi kanske missar flyget med en minut eller att vi tar fel flyg och hamnar i Egypten istället och blir sålda till någon rik man för ett x antal kameler. Jag är nervös för om vi hinner i tid till flyget och har turen att ta rätt flyg så kommer vi kanske inte bli insläppta. Jag är nervös för att vara borta från barnen en hel helg, när jag kommer hem kanske de har glömt bort mig? 

Jag är nervös för att jag kanske av misstag packar ner för en solsemester. Jag är rätt och slätt nervös för allt. Jag är nämligen lite så där otursförföljd. Jag glömmer av klockslag som är viktiga och ibland glömmer jag till och med bort min ålder ( jag är väl fortfarande 22?   ) 

Jag är nervös för att att jag kanske jag får den känslan av att jag har glömt bort något under hela helgen, den känslan är inte att leka med. Den hade jag sist jag var iväg själv i Göteborg och skulle fixa passet, jag gick och kollade konstigt runt mig hela tiden och kände i fickorna och kollade i väskan, jag trodde ju att jag hade glömt något. Men det hade jag inte. Men tänk, detta handlade om kanske tre timmar, nu ska jag vara iväg hela helgen, tänk om jag har den "jag-har-glömt-något"känslan hela helgen... då kommer jag nog vara ännu knäppare när jag kommer hem. OJOJOJ.. detta kommer gå bra, eller?   



Här kommer bilder på de två som säkert kommer glömma bort efter denna helgen. (Eller det kanske blir jag som glömmer bort dem   ) 

 


Lille N som tycker flingor smakar bäst om de kommer dirket från paketet..

 

Stora P som gör något här som jag inte kan förklara      



  /// LillamammaBitchen  

Ovido - Quiz & Flashcards