lillamammabitchen

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av LillamammaBitchen - 8 februari 2012 20:01

Ojojoj, en trött LillamammaBitch här idag. Ska jobba näst sista natten för denna veckan inatt. UNDERBART! 

Jag satt och funderade på hur trött jag kommer vara när jag är 75 och har jobbat så här i MÅNGA år. Tyckte faktiskt att Reinfeldt borde komma och testa och jobba med mig i några månader och GIVETVIS ha samma lön som jag. Klart att man kan rekomendera att det svenska folket ska jobba tills de är 75 medan man själv kan gå i pension när man är 50 år. 

Släpp för guds skull inte in de unga in på arbetsmarknaden, det kan ju vara farligt, men det är ju klart jag kan ju behöva en personlig assistent som hjälper mig med mina arbetsuppgifter strax innan jag går i pension. En musklig liten kille som går jämte och hjälper mig... det verkar inte vara en dum idé.  



  /// LillamammaBitchen  

Ovido - Quiz & Flashcards