lillamammabitchen

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av LillamammaBitchen - 27 februari 2012 19:57

God kväll i stugorna/lägenheterna. 

Idag är det måndag och igår hade jag känslan av att det var fredag, konstig mix det där. Men jag överlever nog  

Idag har jag och N varit i badhuset och badat med grannen och hennes lille lugna son. Känns så konstigt att se så lugna barn medan N höll skrämde mig med många "dyk" eller vad man nu kan kalla det  . Jädra busunge, han ramlade i rutschkanan oxå. Men den ungen har en sådan otroligt hög smärttröskel så han behöver nog slå halvt ihjäl sig innan han börjar lipa. Han låtsaslipade lite och sen var det över. 

Nu på eftermiddagen åkte vi till knalleland och köpte nya byxor till mig eftersom jag på något konstigt sätt ALLTID lyckas göra hål i mina byxor  


Idag är oxå exakt 2 år sedan barnens morbror dog. Det går inte en dag utan att han är saknad men nu börjar man vänja sig vid tanken att han inte längre finns hos oss. Det händer att P pratar om honom ibland men hon börjar nog "glömma" bort honom litegranna. Glömma kanske är fel ord, hon vet ju att hon har en morbror som inte finns hos oss. Men hon minns inte honom på samma sätt som innan.

Jag minns honom men ofta väljer jag att tränga undan en del minnen eftersom de gör för ont.

Vi stannade till vid graven och tände två ljus idag, det såg så mysigt ut...


Min käre bror så saknad och så älskad.


Undra om jag drömde om honom inatt, jag vaknade nämligen inatt av att jag låg och storgrät, det har inte hänt sen dagen han gick bort. Det var VÄLDIGT läskigt kan jag säga, men jag kommer inte ihåg vad jag drömde...


  /// LillamammaBitchen      

Ovido - Quiz & Flashcards