lillamammabitchen

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av LillamammaBitchen - 1 februari 2012 23:08

Ytterligare en dag närmare helg och det GILLAR jag  . Idfag gick det lite bättre att jobba än igår så imorgon hoppas vi på att det ska gå SUPER! Sen rullar helgen igång på fredagen. UNDERBART! Denna gången hoppas jag att den inte går lika fort som förra  . Men jag talar erfarenhet att den troligen kommer göra det. 


Jag tänkte varna alla för en kass film. Den senaste Twilight filmen... kan man ens kalla den för en film? Jag som trodde att den skulle vara jättebra. Men jag hade bara en tanke i huvudet nästan hela tiden. Hur kan de ha sex? Jag menar är inte vampyrer mer eller mindre döda? De är väl bara en snyggare och mer blodtörstig variant av zombies? Och alla som vet det där med blommor och bin vet att när en man får stånd så är det blodet i hans hjärna som åker en tripp till snoppen, men vampyrer har väl inget "rinnande" blod, eller? Eller så är det så att de manliga vampyrerna har stånd hela tiden, men det går ju inte heller för då hade de ju inte kunnat tänka...


Och bäbisen sen, vad var det för mjäkigt? Hallå!!! Ungen ville ju bara ha blod när den låg i magen och den ville BARA ha blod och sedan kommer den ut och är helt "normal". Nej, idag ska jag kolla på den första filmen i denna "sagan" har ju bara sett de två senaste. Så jag får nog följa upp de andra två oxå. Då kanske jag fattar lite mer. Kanske finns svaret till mina frågor i dessa två filmerna?


Men det var en sak som var bra... det var låten i eftertexterna:


Men annars var den inte sevärd tyckte inte jag  


  /// LillamammaBitchen      

Av LillamammaBitchen - 1 februari 2012 11:40

Var en snabbsväng på ica innan och såg detta: 



Senaste mattillbehöret kanske? Tvättmedel *YUMMIE*


LQTM (Laughing Quietly To Myself)  


  /// LillamammaBitchen    

Ovido - Quiz & Flashcards