lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Funderingar om Kissie,,,, och att färga håret ;)

Av LillamammaBitchen - 21 juni 2011 15:02

God morgon världen! Nu har jag vaknat till liv efter nattens arbetspass  . Nu är det bara två till tills man är ledig och kan fira midsommar ordentligt  .

Inatt satt jag läste en skvallertidning på min rast, jag brukar inte läsa skvallertidningar men eftersom jag var den enda som rastade så behövde jag något som underhöll mig när jag åt. SÅ jag läste och hittade ett uppslag där det stod att Kisse (eller vad hon nu heter), hade kommit, tillsammans med två andra bloggare, oinbjudna till något event på Gröna Lund (tror jag att det var). I normala fall hade jag inte brytt mig men bara någon dag tidigare var jag tvungen att kolla två gånger på Aftonbladets första sida i affären för där var en jättestor bild på Kissie. Då tänkte jag "jaha, hon var Palmemördaren i ett tidigare liv..." för att samma sekund bli besviken och upptäcka att rubriken löd: "Kissie fortsätter rasa i vikt". Jaha... när det blev detta en världsnyhet? Varför skulle jag vilja köpa en tidning som handlar om Kissies viktnedgång? Jag tycker det är jättehemskt med tjejer och kvinnor som svälter sig själva. Men sen de som använder detta sätt för att bli "kända" har inte riktigt alla pommes frites på tallriken, Om ni förstår jag menar.

Vad är det för sätt att bli känd på? Kan jag bli känd på att försöka få bort den lilla putmagen jag har kvar??? Anledningen till att Kissie har blivit känd är för att hon har lagt ut idiotinlägg om hur man snabbt går ner i vikt, bland annat att äta barnmat. Hon ska nog tackaa sin skara fjortisar som följer hennes blogg slaviskt. Det är tack vare dem hon har hamnat på löpsedlar och kan gå oinbjuden på kändisevent. Detta är bara taget från luften men kanske är det fjortisarna som håller på att ta över världen?  


En annan fundering jag har är att funderar på att färga håret rött... men det känns som man härmar en del i omgivningen om jag gör det, men jag är bra j*vla sugen.

Så här hade jag sett ut om jag var rödhårig:


   

Snyggt eller hur?  


Kisses /// LillamammaBitchen

 
 
Ida

Ida

21 juni 2011 20:41

Det är precis det där jag menar. Va är det att bli känd för egentligen? Jag tycker det borde var mer beundransvärt att uppmärksamma dig som mamma eller mig som lärare kanske? Vi gör ju ett satans mycket bättre jobb än den där bantande bimbon...;)

Jag röstar för rött hår. Tycker det är jättesnyggt men har inte vågat färga det själv. Kör på bimboblont nu då. ;) Kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Ankie

Ankie

21 juni 2011 21:54

ja visst är det knäppt att vi inte kommit längre?
Duktiga pappan och mammaslaven ungefär.

jag håller fullständigt med dig om att kändisskap håller på att spåra ur fullständigt..
ironiskt nog kan jag inte låta bli att tänka på hur det blir när sådana som ex Kissie sitter på events med riktiga kändisar ex låtskrivare eller konstnärer...och du då.."jo jag är känd för att kunna banta" ...SUCK

http://missangela.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards