lillamammabitchen

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av LillamammaBitchen - 6 juni 2011 15:54

Hej och hå alla läsare, eller läsaren, för troligen kommer inte många besöka denna bloggen. Denna bloggen kommer inte handla dagens outfit eller hur man snabbt förlorar kilon som 14 åring. Eftersom jag inte bryr mig sådant. Jag är lite för gammal för att tänka på outfittar och är för nöjd med min vikt för att orka bry mig om vad jag stoppar i munnen eller hur mycket jag tränade sist eller när det var sist jag tränade  . Jo jag vet när jag tränade sist... eller på ett ungefär, det var nog någongång under vintern 2009 då jag fortfarande hade hästen. Sen dess har det inte hänt att jag har tränat, har haft fullt upp med två ungar och en sambo. Lägg på hushållet på det oxå, så kanske ni förstår varför detta inte har hänt, träning alltså.


Jag är mamma till två sketungar, P en tjej med mycket vilja och är inne på sin 6 årstrots. P är från ett tidigare förhållande så hon bor här hemma varannan vecka och den andra veckan hos sin pappa. N är född 2010. Han är det vildaste lille troll man kan tänka sig, har många gånger funderat på att skaffa en snickarbod ute på balkongen så att vi kan ha honom där medan man städar undan efter hans hyss.  


Sen har vi min sambo kvar att skriva om då.... ja,,, han finns väl här på vardagarna och på helgerna är han på jobbet. Han gör väl lika mycket som de flesta karlarna. Han finns till hands om något pajar eller krånglar.   

Sen är han hemmapappa på vardagarna när jag jobbar med att tillverka absolut vodka flaskor. 


Jaaaa,,, det var väl allt jag hann skriva nu under den tiden N stoppade i sig en macka här jämte mig. Men jag får se vad jag kommer tycka om bloggplatsen. se

Bloggade tidigare på blogg.se men vårat mobila bredband vill inte släppa in mig där, så då skiter jag i det och startar en ny här  


KIsses /// Lillamammaitchen



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards