lillamammabitchen

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av LillamammaBitchen - 26 juni 2011 21:11

Idag har jag haft den jobbigaste huvudvärken av alla, vet inte vad som har flugit i mig det sista, kanske har jag drabbas av latheten? Jag har svårt att sova men när jag är vaken är jag jättetrött och bara längtar efter sängen, sen när jag ligger i sängen kan jag bara inte sova, ligger och vrider och vänder på mig. Jaja,,, det går väl över?


Idag har vi inte gjort många knop. Eller jag och sambo passade på att städa medan terroristen N låg och sov middag. Det var behövligt att mata dammsugaren. Inte för att vi hade jättemånga änglatofflor utan för P hade spillt ut en hel massa pärlor i sitt rum. Så när man hade varit i hennes rum hade man alltid några hundra under fötterna som bosatte sig lite överallt i lägenheten.  

Sen var det dags att hämta P från hennes pappa och sedan åka till min mamma för hämta hörnsoffedelen till soffan  . Det blev tydligen trångt att bara ha en tresitssoffa.


Sen har P blivit en stor flicka nu. Hon har nämligen tappat sin första tand  


   


Nu blir det plocka ordning i köket, sen ska jag sova. Imorgon blir det en roadtrip till kusten för att gå på kalas och hälsa på svärföräldrarna i deras husvagn :)


Kisses /// LillamammaBitchen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards