lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

Måndagslista vecka 22

Av LillamammaBitchen - 28 maj 2012 11:08

* P kom hem igår :) Alltid lika underbart att ha dottern hemma.  

* Vi har haft en UNDERBAR helg med sol och glada ansikten NÄSTAN hela tiden.

* Denna månaden ser det ut som om jag har räknat rätt i "hushållsbudgeten".

* Idag blir den tripp till Gekås. Jag försökte få det så att jag och P skulle åka ensamma, men Sambo lyckades på något sätt övertala mig att han och N skulle med oxå. Det kommer bli en dyr historia detta Gekåsbesöket. Alla andra säger att när man har med sig "sin" kvinna på Gekås så blir det dyrare. Här är det tvärtom. Har jag med mig Sambo så blir dyrare...

*Lukten från barn som har varit i solen och ute en hel dag. Jag ÄLSKAR den lukten, de luktar så varma och friska. 


Här kommer lite bilder från helgen som varit :)




Mormor och N har en mysstund i skuggan


 

Våran vakthund njuter av solen  .

  


Doftrankan jag köpte till mig själv på morsdag. nu kommer det bli spännande att se hur länge den överlever hos oss   
   
I Målsryd blommar äppelträden  

  

M  
N har lurat i sin mormor i vattnet  .

 
 

Smutsiga men sommardoftande barn busar i Ps renbäddade säng  


  /// LillamammaBitchen    


 
 
Katri

Katri

28 maj 2012 11:49

Ha ha ha go stil mormor har när hon ligger ner i "poolen"
Bra jobbat av N att få ner henne :)
Hoppas ni får en bra Måndag

http://htpp://Stahlfamiljen.blogg.se

 
Ida

Ida

29 maj 2012 22:22

Håller med om att mormor har en go stil. Uppskattas säkert av barnen när hon är lite busig! ;) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards