lillamammabitchen

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av LillamammaBitchen - 10 maj 2012 18:31

God kväll på er alla  

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, jag är ganska trött nu efter att ha gått upp innan klockan 5 tre dagar i sträck, imorgon ska jag göra det oxå  . Ska jobba extra imorgon, jag är så snäll och ställer upp när det är min lediga dag  


Idag har jag varit ensam hemma hela dagen, efter att jag kom hem från jobbet då. Jag har inte gjort så mycket nyttigt. Jag fick förslag om att sova men då blir det lite svårt att sova inatt  , så jag valde att färga håret istället  . Det är väl nästan samma sak? Eller? 



Blev lite bättre  . Men vi kan väl vänta några dagar så kommer det se ut som det gjorde igår, jag är nämligen EXPERT på att tvätta ur hårfärg. Kanske duschar jag för ofta?  


Jag vill så väldigt gärna driva en åsiktsblogg, men jag kommer aldrig på något bra ämne att skriva om när jag sitter vid datorn. Men när jag är på jobbet eller ligger och ska somna så kommer jag på en massa saker jag skulle vilja skriva om. Problemet är ju då att jag inte har min sator brevid mig. Jag har försökt att skriva små "kom-ihåg-lappar", då ska jag oxå komma ihåg vad alla orden skulle bli för åsikt eller inlägg...  . Att komma ihåg är ju inte min starka sida. Men det är nog för att all den nya informationen hamnar längst ner i min lilla hjärna och sen när det är dags att ta fram den så har jag så mycket annat att gå genom att jag aldrig kommer fram. Men så en vacker dag ploppar det upp. 


Nä, nu ska jag väl käka lite och sedan bädda ner mig i sängen och snarka så högt att grannarna tror det åskar  


  /// LillamammaBitchen            

Ovido - Quiz & Flashcards