lillamammabitchen

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av LillamammaBitchen - 20 maj 2012 11:59

Natten har varit ytterst intressant. Kom i säng lite senare än planerat. Kollade ju på Martin Stenmarck  . Han ser bra ut den killen  

P var uppe en gång och svamlade lite osammanhängade något om när jag går och lägger mig. Jag bad henne gå och lägga sig inne hos sig själv och så lovade jag att kolla till henne innan jag och la mig. Var hon fortfarande vaken så skulle jag sova jämte henne. När jag kikade låg hon och drog timmerstockar som måste varit VÄLDIGT stora  

Så med gott samvete gick jag och la mig för att vakna ca en timme senare av en liten röst som sa "OJ" en massa gånger. Det var N. Jag började undra vad han höll på med. När skulle han somna om? Trött och lite yr så stapplade jag ut ur sovrummet och gick in till Ns rum. Inte konstigt att han satt och sa "OJ" han hade kräkits ner hela sin säng  . Men han var med på att vi skulle gå och ställa honom i duschen och tvätta alla sängkläder inklusive hans ÄLSKADE SNUTTIS  

På väg ner för trappan såg jag ett huvud nedanför trappan, det var inget spöke som jag trodde först utan det var P. Hon hade hört något konstigt från Ns rum och blivit orolig  . Söta damen som är så mån om sin lillebror. Efter att ha duschat lillkillen och bäddat ner P i soffan tillsammans med oss så kollade vi på två filmer men vid halv tre ville N sova i sin säng och självklart fick han det. Men P kunde fortfarande inte sova så hon fick sova mellan mig och Sambo. 

Imorse när Sambos väckarklocka satte igång vid halv 6 cirka. Så var jag beredd på att DÖDA honom! JAG.VILLE.SOVA

Men jag hade tur och fick sova till halv nio iaf. Sen hela morgonen och förmiddagen har jag torkat spya och tagit hand om lite lösbajsblöjor... Så vi får väl lov att ett varv till med kräksjukan. Vi som var fira hela fredagen och lördagen  


Den nya sjuklingen


Jag och P på en lunch ute i det fria! Detta var igår det, idag ser läget annorlunda ut.


  /// LillamammaBitchen            

Ovido - Quiz & Flashcards