lillamammabitchen

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av LillamammaBitchen - 11 maj 2012 19:24

Idag på jobbet så låtsades jag vara en gammal dam och lyssnade på P4. Fanns ju inget annat att lyssna på radion just då! Men hur som helst så var det Nannes radioprogram (visste inte att hon hade ett, men varje dag lär man sig något nytt  ), där var Mark Levengood med som gäst. Jag bara ÄLSKAR att lyssna på honom. Han har sådan underbar humor och han är ju finne, precis som jag  .

Men han har oxå varit med om så mycket och han kan berätta det så man fastnar och vill veta mer. Han är bara underbar.

Jag skulle gärna vilja gå ut på en dejt med honom bara för att höra hans historier, INGET ANNAT! För han är ju inte så snygg, men jag kan förstå att varför Gardell föll för honom. Jag är lite sur över att jag missade hans show när den var i Borås, men jag hoppas att jag en dag kanske kan få se den. Hoppas den kommer tv någongång eller att han kommer tillbaka till Borås, för då JÄVLAR ska jag skaffa barnvakt och/eller ta ledigt!  




Vad tycker ni om Mark?


  /// LillamammaBitchen      

Ovido - Quiz & Flashcards