lillamammabitchen

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av LillamammaBitchen - 17 maj 2012 14:03

Japp nu är det mer än 48 timmar sen någon kräktes i detta hushållet. Jag är LYRISK! 


Jag: Vad ska jag vi hitta på idag, vi är fria från magsjukan nu. 

P: Jag tycker vi har en tråkdag hemma... 


JA! Det har vi ju inte haft nu i två dagar,,,  

Men men, jag för väl böja mig och lyssna på cheferna.


Igår gjorde vi fingerfärg  


Det man behöver är:

3 msk vetemjöl

1 msk salt

3 dl vatten

Blanda ihop och låt koka lite på spisen.

Häll upp i skålar/burkar eller vad ni nu har tänkt att använda blanda i karamellfärg och låt svalna.

Ingen fara om något barn råkar få det i munnen, innehåller inga kemikaler eller annt som kan vara farligt för ett barn  


En hungrig liten kille  


P fick lov att gå och rasta hunden igår, hon tjatade om det till och med. Men hon var lite besviken när de kom in, han hade inte bajsat. Hon ÄLSKAR tydligen att plocka upp hundbajs  


Vi fick även se en fin regnbåge igår  


Vår kung i soffan, men akta er, han knuffas och SNARKAR när han sover  


En frisk lite P  


Nu ska jag börja laga lite mat. Det blir den underbara rätten pommes frites och korv idag  . Säg till om ni vill ha receptet  


  /// LillamammaBitchen                  


   


Ovido - Quiz & Flashcards